REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Paweł Malus Architekci
Kraków, Przewóz 34 lok.108
firma
Pokaż firmę
Projekt Plus Architekci
firma
Pokaż firmę
Plus 3 Architekci
firma
Pokaż firmę
Domagało Wnuk Architekci
firma
Pokaż firmę
Pracownia Bujnowski Architekci
firma
Pokaż firmę
Wojtyś Wójtowicz Architekci
firma
Pokaż firmę
Baumschlager Eberle Architekci
firma
Pokaż firmę
Restudio Jacaszek Architekci
firma
Pokaż firmę
B-C Architekci
firma
Pokaż firmę
Chachaj Rozmuski Architekci
firma
Pokaż firmę
Marciniak&Witasiak Architekci
Dobiega końca budowa ostatniego brakującego odcinka drogi ekspresowej S3 na Dolnym Śląsku [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa ostatniego brakującego odcinka drogi ekspresowej S3 na Dolnym Śląsku [FILMY+ZDJĘCIA]
W województwie dolnośląskim trwa budowa ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3. To brakująca cześć większego odcinka od Legnicy do granicy Polski w Lubawce i będąca częścią całej, prawie gotowej drogi ekspresowej S3 – która prowadzi od granicy z Czechami w Lubawce, do Świnoujścia. Oprócz tego do zakończenia całej tej wielkiej inwestycji, łączącej porty w Szczecinie i Świnoujściu z granicą polsko-czeską brakuje jeszcze tylko fragmentu S3 w Zachodniopomorskiem.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Znany, polski inwestor kupił zabytkowe famuły w Łodzi. Przejdą wielką rewitalizację [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Znany, polski inwestor kupił zabytkowe famuły w Łodzi. Przejdą wielką rewitalizację [ZDJĘCIA]
Kolejne zabytkowe famuły, będące niegdyś częścią kompleksu fabrycznego Izraela Poznańskiego przy Ogrodowej, przejdą kompleksową rewitalizację. Znalazł się inwestor, który podejmie się gruntownego remontu, aby stworzyć w mieście nowoczesną przestrzeń w postindustrialnym klimacie.
Droga ekspresowa S3 – aktualny stan realizacji na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Droga ekspresowa S3 – aktualny stan realizacji na Dolnym Śląsku
Budowana droga ekspresowa S3 jest kluczowym korytarzem komunikacyjnym otwierającym polskie porty na...
Mieszkanie pod miastem. Coraz więcej osób wybiera zaciszne osiedlaartykuł
Pokaż artykuł
Mieszkanie pod miastem. Coraz więcej osób wybiera zaciszne osiedla
O ile kiedyś przedmieścia kojarzyły się z miejscem, w którym chcą żyć ludzie w średnim wieku, o tyle dziś coraz częściej granica wiekowa się zaciera. Podmiejskie osiedla stały się modne. Kuszą niższą ceną za metr kwadratowy, ogródkami, bliskością terenów zielonych i kameralną zabudową. Kto dziś je wybiera?
Hotel Warszauerinwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Warszauer
Kraków, Śródmieście, Warszauera 10
Urzekainwestycja
Pokaż inwestycję
Urzeka
Gdańsk, Jasień, Guderskiego
REKLAMA